Venice Beach og Santa Monica

Lokal tid: 08:58 Norsk tid: 17:58

Hei, og god morgen fra meg! Her er det overskyet i dag også, litt trist men likevel litt deilig. I går var vi en tur på Venice Beach og Santa Monica. Jeg har hørt mye dårlig om Venice så forventningene mine var veldig lave, men det var sykt fint! Venice var så mye finere enn Santa Monica, men shoppingen var bedre på Santa Monica. Jeg og Silje bestemte oss for å spise på Venice slik at vi fikk bedre tid til å shoppe på Santa Monica. Vi handlet på Third street promenade hvor det blant annet var butikker som Michael Kors, Victorias Secret, Forever 21, Brandy Melville osv. Det var en kjempefin dag og jeg vil absolutt tilbake!


Santa Monica

Har dere vært her? Hva syntes dere om bildene?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg