Fine dager i Cali

Lokal tid: 12:56 Norsk tid: 21:56

Heii! Nå har dere ikke hørt fra meg på en stund, men jeg lever enda altså. Jeg har det kjempefint her men er enda litt sliten etter Disneyland i går. På fredag dro vi til Los Angeles og inn til Hollywood. Vi fikk tid til å gå litt på Walk of Fame, handle litt og slikt. Vi fikk liten tid, så vi stresset hele tiden og løp fra butikk til butikk. Jeg måtte stoppe opp for å ta bilde med en som hadde kledd seg som Tom Cruise og jeg fikk helt sjokk. Jeg ble så starstrucked fordi han var så lik! Vi endte kvelden med et annet stopp litt forbi Beverly Hills, hvor vi shoppet og spiste enda mer og alt i alt var dagen helt fantastisk! Vi har allerede rukket å se mye og jeg klarer nesten ikke vente på å se mer! Alle menneskene her nede er forresten kjempehyggelige, det kommer faktisk ukjente bort til deg og vil snakke. De spør hvor vi er fra, ønsker oss en fin dag, menneskene her er rett og slett bare kjempekoselige!




ved Beverly Hills

I går dro vi til Disneyland og jeg skal si dagen var stressende. Vi hadde hele 13 timer der inne og vi hadde allerede rukket å gå parken to ganger og tatt noen attraksjoner etter bare fire timer. Det ble jo verdt ventingen når vi så Disney paraden senere på ettermiddagen og alt fyrverkeriet på kvelden. Det er fint å ha vært der, men litt mindre tid hadde nok ikke gjort noe.


I dag har jeg allerede rukket å spise frokost, lunsj og vært på Target. Klokken er snart ett og skolen starter to i dag, senere i kveld drar vi ned til en strand så det blir nok kjempekoselig! Jeg kjenner at jeg er litt brent etter den sterke sola på Disneyland i går. Været nå er overskyet, men jeg syntes jeg ser sola titter litt frem langt borte. I morgen skal vi til Venice Beach og Santa Monica, så det blir nok supert! Nå skal jeg gjøre meg klar til en tre timers lang skoledag. Håper alle i Norge har hatt en fin dag!

Har noen av dere vært i LA eller på Disneyland?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg