California

Nå er dagen virkelig her! Denne dagen har jeg gledet meg til i evigheter. Jeg kan først fortelle dere at jeg har skaffet meg leilighet i dag! Jeg var på visning i forrige uke og i dag fikk jeg en melding om at vi kan flytte inn i midten av August. Dette gjorde meg så utrolig lettet, jeg har jo stresset med leilighet i ukesvis nå og endelig har jeg fått skaffet en! Planen er å flytte inn sammen med ei annen jente jeg har blitt kjent med som går på skolen jeg starter på. Vi gleder oss utrolig mye og dette kommer til å bli kjempebra! Men over til noe annet. Kofferten min er pakket, håndbagasje gjenstår og jeg er reiseklar. Jeg sitter og drikker mitt siste glass med sjokolademelk her i Norge og det er hele fire uker til neste gang. Det er kjemperart å tenke på at om seks timer er jeg på vei til flyplassen, elleve timer til flyet går og det er tolv timer til jeg er i London. Jeg har ingen planer om å sove i kveld ettersom jeg ikke gjør noe annet enn å trekke på smilebåndet. Jeg er faktisk i USA snart, det er så fantastisk å tenke på.

Jeg startet dagen i dag med noen episoder av Teen Wolf på senga. Det tok litt tid før det gikk opp for meg at jeg snart reiser, og det er herlig. Jeg, mamma og kjæresten hennes dro for å besøke mormor og når vi kom hjem igjen dro jeg rett på en løpetur. Jeg endte opp med å gjøre litt styrke når jeg var tilbake igjen og jeg har ikke vært så sliten som nå på lenge. Håper virkelig det blir litt trening i California også, for det trenger jeg nå. For dere som ikke helt har fulgt med så skal jeg på språkreise til Long Beach i California hvor jeg skal være i fire uker. Jeg har valgt kurset som heter International, noe som vil si at det er skole 4x40minutter fra mandag til torsdag med andre ungdommer fra forskjellige land. Dette kommer til å bli en reise jeg aldri glemmer, dette kommer til å være et minne for livet! Dere får alle ha en fin kveld og en fin dag i morgen!

 

Neste gang vi snakkes er jeg i USA!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg