shop stop

Hei! I dag var jeg i byen for å møte Katharina siste gang før jeg reiser. Vi gikk litt i byen og satte oss på Pigen for å kjøpe oss noe å drikke. Det var utrolig koselig! Jeg fikk holdt av noen sko på fredag som jeg hentet i dag og jeg elsker dem. For noen blir skoene kanskje litt for mye, men mye er bra. Elsker virkelig at det er paljetter på skoene og at det til og med er høye såler. Skoene kjøpte jeg for bare 200kr ettersom de har vært på salg og toppen betalte jeg kun 40kr for. Utrolig fornøyd med dagens innkjøp!

Jeg var også i byen med Kristine på lørdag og da kjøpte jeg to gensere. Den svarte kostet 99kr og kan faktisk brukes som en kjole og jeg er utrolig fornøyd med innkjøpet! Den grå genseren betalte jeg også 99kr for på H&M. Jeg har tenkt litt på å ta med meg alt jeg har kjøpt, men enda er jeg litt usikker. Jeg skal prøve å ta med meg minst mulig klær, så jeg tror noe av det blir igjen hjemme imens. Nå frem til onsdag må jeg ha shopstop, så neste gang dere får se nye innkjøp bli enten i California eller når jeg kommer hjem. Jeg har i alle fall hatt noen fine dager og håper dere leserne også har kost dere! Nå skal jeg rydde litt før jeg skal se på Teen Wolf som er en ny serie jeg har startet å se på. Anbefaler virkelig denne, spesielt for alle som liker Vampire Diaries!

Hva har dere gjort i dag? Hva syntes dere om innkjøpene?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg