A for America

I dag var jeg på en visning og leiligheten var utrolig fin. Jeg hadde håpet oppe og vi fikk svaret for et par timer siden. Til min uflaks så fikk jeg den ikke, noe som da er utrolig dumt. Jeg likte virkelig den leiligheten også lå den til og med rett ved skolen. Jeg får vel bare lete litt mer og finne meg noe annet. Etter en tur i Sandefjord dro vi hjem og jeg tok bussen til drammen for å møte Kristine. Var kjempegodt å se henne igjen, har ikke sett henne på litt over en uke. Lurer virkelig på hvordan det skal gå når jeg skal være borte fra henne i fire uker! Vi gikk litt rundt i byen og jeg fikk kjøpt meg noe nytt. Jeg kom med  bare 150kr i lommeboka og det er helt utrolig hva man faktisk kan få for så lite penger. Kristine kjøpte den nederste genseren til meg for en stund siden, så jeg ga henne penger i dag. Jeg er så heldig og har en til å handle for meg, haha. Dere får ha en superfin kveld videre!


Genser i størrelse small fra Cubus, 99,-


Genser i størrelse small fra Cubus, 50,-

Hva syntes dere?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg