norsk sommer

God morgen. Nå sitter jeg fortsatt i senga, jeg har spist frokost, tatt en dusj og nå lurer jeg på om pappa snart skal svare meg. Planen er å dra til han i dag og være der til mandag, er lenge siden jeg har vært hos han nå. Jeg skulle gjerne sagt at sola skinner og at det er kjempedeilig ute, men slik det ser ut nå så blåser det utrolig mye og er overskyet. Jeg savner det typiske sommerværet hvor lange dager på stranden faktisk er aktuelt, jeg kan ikke huske sist det var slik. Jeg bestilte forresten Foundation fra TheBalm og den har kommet i posten, tror mamma skal hente den etterpå for meg. Har vært tom for Foundation lenge nå, så det skal endelig bli godt å få den. Nå spiller jeg Ten Feet Tall på repeat hele tida, dette blir definitivt årets sommerlåt! Dere får ha en fin dag videre.

 Hva skal dere i dag? Har dere funnet dere en sommerlåt allerede?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg