Dollars

Heiiheii! Nå har jeg vært hjemme en stund og i dag har jeg fått tatt ut noen dollar, skaffet meg nettbank, kjøpt undertøy, tatt kopi av pass og handlet inn toalettsaker. Jeg gleder meg utrolig til å reise nå, er virkelig ikke lenge igjen. Nå lager mamma middag, det lukter mat helt opp til rommet. Etterpå skal jeg skrive en ordentlig pakkeliste og starte med å pakke litt. Jeg elsker å pakke kofferten før jeg reiser, jeg blir bare så utrolig mer spent, tenk at om under to uker er jeg i California. Det er så rart å tenke på at jeg faktisk er i USA snart, hvor jeg skal være i fire uker. Sommerfølelsen er virkelig på topp nå! Jeg legger ut pakkeliste neste uke en gang. Det var veldig rart å ta ut dollar i dag, det første jeg begynte å tenke på var Miley Cyrus og James Franco. Dollar er så typisk dem. Nedenfor ser dere også bildet jeg tok på Tirsdag som jeg trenger til et eller annet der nede, tror det er studenkort el. Nå skal jeg spise, så vi snakkes!

Har dere handlet med dollar før?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg