bytur

God morgen alle sammen! Jeg våknet for en halvtime siden og allerede har jeg rukket å spise frokost. Mamma vekket meg med å si at vi skulle ta en bytur og handle inn det siste jeg trenger til jeg skal reise. Må fikse kopi av passbilde, litt vekslepenger og undertøy! Masse undertøy er visst veldig viktig har jeg hørt, haha. Jeg har enda ikke fått tak i meg koffert, men det fikser seg nok. Nå skal jeg rydde inn sminken før vi hopper på bussen til Drammen, jeg blogger senere!

Hva skal dere i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg