herlig sommer

Heii! Nå har jeg nettopp fått i meg et par boller, litt vannmelon og et par glass med vann. Sommer er rett og slett herlig! Tidlig i dag tok jeg tog og buss fra Lysaker og hjem til sande. Jeg har overnattet hos Stine, ei jente jeg har blitt utrolig godt kjent med og som jeg skal reise til California med. Vi var på Sandvika i går fordi hun skulle til frisøren, også trengte jeg å ta amerikansk passbilde. Jeg vet ikke helt hvorfor, men tror det er til studenkortet vi skal ha når vi kommer ned dit. I dag er det nøyaktig to uker til vi sitter på flyet på vei mot California. Denne sommeren blir helt fantastisk! Nå må jeg gå, ettersom jeg trenger litt penger til Cali og må jobbe litt for det. Ha en fin dag videre, vi snakkes!

Hva har dere gjort? Skal dere noe i sommer?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg