Latskap

Dagen i dag har vært utrolig lat. Glemte forresten å si til dere i går at vi så bygdegutten og Casper fra paradise, men vi skulle spørre om å ta bilde og de bare gikk. Det var det! Jeg og Kristine våknet i halv ti tiden, lagde oss god frokost og satte oss foran TVen. Det tok ikke lang tid før vi la oss oppe og dagen gikk. Eneste gangen vi har vært ute av huset i dag var når vi skulle ut å kjøpe godteri og leie en film. Godteriet er nå borte, filmen er sett og Kristine har dratt. Så nå har jeg sett et par episoder av Drop Dead Diva mens jeg har spist enda mer godteri. Nå er jeg så mett og lei av å være inne at jeg skal ut en tur. Tror jeg bare orker å gå nå, en løpetur er virkelig ikke på ønskelisten i dag. Beklager også for mange dårlige og rare bilder i det siste, men har bare glemt helt å ta bilder. Lover at jeg skal bli flink til det fremover, og tusentakk til dere som faktisk orker å lese bloggen min selv om. Ha en fin kveld store og små!

Har dere også noen late dager iblant? Hva har du gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg