10D har vært ubeskrivelig

Heihei! Da må jeg bare si tusen takk for tre fine år på ungdomsskolen, tiden min i 10D har vært helt ubeskrivelig. Jeg er så glad i hver og en, alle er så herlige. Klassen vår er så sammensveiset at jeg tror det er null problem for oss å holde kontakten, må bare prøve å få med lærerne på noe gøy også hahah. Kvelden på vitnemålsutdelingen var utrolig fin og veldig trist. Noen av elevene holdt kjempefine taler, engelsklæreren Geoff holdt en kjempemorsom tale(kommer aldri til å glemme den hahah), lærerne sa utrolig søte ting til oss, rektor var herlig, vi fikk tildelt roser, Victoria var flink til å synge og jeg ble rett og slett helt rørt av alt sammen. Bilder ble vist i klassen og tårene kom virkelig. Klassen min har vært helt perfekt, det at alt nå er over er helt forferdelig. Jeg har hørt at når en dør lukkes så åpnes det en ny, men ingenting kan toppe slik vi har hatt det nå. Det miljøet og de ulike personlighetene vi har hatt i klassen går ikke ann å beskrive. Vi alle har vokst som personer, som elever og gått fra barn til å bli små voksne. Vi har blitt selvstendig og gjort oss opp til å bli til en liten familie på skolen. Lærerne våres har jo blitt som små mammaer og pappaer. Det er de som har vært der for oss, det er de vi har tilbrakt dagene med, det er de som har forberedt oss til å gå ut i den store verdenen.

Sande ungdomsskole er en skole jeg er veldig stolt over å ha gått på. Vi har hatt et snitt på muntlig eksamen med 4,8 for dette kullet. Det er helt utrolig at så mange elever har fått til et gjennomsnitt på 4,8. Gode lærere og et godt miljø er grunnen til dette. Takktakk for tiden i 10D, så utrolig glad i dere!

Tusentusen takk! Nå skal vi gå hver vår vei ut i den store verden, ønsker alle sammen masse lykke til!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg