Ferdig med naturfagseksamen

Heii og god dag alle sammen! For en herlig dag! Dagen min startet helt forferdelig med eksamensnerver, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg har øvd i hele dag og skulle ha eksamen klokken kvart på to. Jeg glemte ingenting på fremføringen og gjorde akkurat som jeg skulle. Jeg ble stilt mange spørsmål om ulike ting i ulike temaer i Naturfag og det var her jeg glemte å snakke litt om vaksine delen. Det gjorde egentlig ingenting, litt kjipt er det men jeg tror ikke det hadde hjulpet på karakteren. Jeg er superfornøyd med hvordan det gikk, sensor var utrolig hyggelig, det gjorde forresten ingenting at det var en mann, jeg kunne ikke hatt en bedre sensor enn han! Læreren min var utrolig blid som alltid og jeg er nå superglad for at jeg kom opp i Naturfag egentlig. Jeg fikk 4+ i karakter, gode tilbakemeldinger og tips til hva jeg kan gjøre bedre neste gang. Jeg er så glad nå, jeg fikk 3 i standpunkt og har klart å jobbe meg opp til en 4 på eksamen! Eksamen var ikke så ille som jeg trodde, når jeg kom inn i klasserommet var omtrent alle nervene borte. Nå kan jeg ta sommerferie med god samvitiighet, eller, vi har fortsatt en uke igjen av skolen men likevel. Jeg skulle egentlig ned til sandefjord for å se på leilighet i dag, men det har blitt utsatt til neste uke! Ha en fantastisk dag videre alle sammen!

Har du kommet opp i Naturfag før? Hva skal du i dag? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg