noe alle må igjennom

Nå var det virkelig deilig å få satt seg i senga med pcen foran seg. Jeg har sittet med naturfagsboka siden halv tolv i dag. Det har seg sånn at jeg faktisk kom opp i Naturfag, det faget jeg absolutt ikke hadde lyst til å komme opp i. Jeg kjenner at jeg ligger utrolig mye bak de andre i dette faget, det er så mye som er så vanskelig å forstå. Jeg må såklart prøve å gjøre det beste ut av det, så jeg har faktisk sittet fem timer og arbeidet med det jeg syntes er mest vanskelig. Det har gått mest i karbonatomets kjemi ettersom jeg virkelig ikke skjønner meg på dette, så sånn er den saken. I morgen får vi vite tema og må tilbringe hele dagen på skolen for å forberede oss til eksamensdagen. Jeg er glad jeg har verdens beste naturfagslærer i allefall, hun skjønner virkelig hva jeg føler om dette og det gjør ting tusen ganger bedre. Er bare så synd det ikke har gått min vei på noen av disse eksamenene. Jeg klarer virkelig ikke skrive mer nå, verken på bloggen eller i boka for nå er jeg helt utslitt! Føler egentlig for å gå en tur for å få litt mer energi så jeg kan lese litt i boka etterpå. Alt dette med eksamen er helt nytt for meg, og jeg kjenner jeg gleder meg utrolig mye til å få det overstått nå. Det er virkelig eksamen allerede til fredag.


en oppgitt meg
Noe som virkelig hjelper på humøret nå er musikk. Hva skulle jeg gjort uten musikk? Sangen jeg går rundt å nynner på nå er egentlig The Photosynthesis Song fra youtube, søk den opp om du føler for det hahah. Jeg fant en kjempefin sang på youtube nettopp og tenkte jeg kunne vise dere den, perfekt sang for å få noe annet å tenke på. Nå skal jeg gjøre et eller annet, vi snakkes!

IDA – Maybe I Like It

Har du hatt muntlig eksamen eller er du en av de som skal ha det snart?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg