CHAMPION

Heii god kveld alle sammen! De siste dagene har jeg bare slappet av, vært litt på trening, gått rundt i byen og vært hos Kristine. I går kjøpte vi yoghurtis i byen, grillet og trente litt på kvelden. Forresten så har jeg begynt å se på en ny serie som heter Drop Dead Diva, den er utrolig bra! Jeg overnattet til i dag, også dro vi på krokstadsenteret før i måtte på trening. Jeg kjøpte genseren dere ser ovenfor, likte den utrolig godt! Treningen i dag var den siste treningen før generalprøven som er på søndag, jeg lurer virkelig på hvordan det går. Jeg er ikke klar i det heletatt og Sommer Open er faktisk allerede neste helg. Det blir en stressende uke med muntlig eksamen i tillegg, derfor må jeg nyte helgen og gjøre det beste ut av det! Dere får alle ha en fin kveld videre også blogger jeg mer i morgen!

Har du gjort noe spesielt i det siste? Noe spennende å se frem til?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg