smil til eksamen – karma

Nå har jeg laget klare noen ark og slikt til forberedelsesdagen i morgen. Jeg kjenner en klump magen allerede, savner skolen, klassen og vennene mine. Klarer ikke tenke på hvordan det kommer til å bli når jeg starter på en annen skole etter sommeren. Den klassen jeg har nå er bare til å skryte av! Jeg er så utrolig glad i alle sammen, og lærerne er helt fantastiske. Alt jeg klarer å tenke på nå er at etter sommeren er alt dette borte, jeg håper virkelig alle sammen holder kontakten! Vi må seriøst ha et slags reunion party om noen år i fremtiden, noe sånn American Pie greier hahah.

Det er ikke mye å forberede seg på til norskeksamen, men noe må såklart gjøres. Rydde litt opp i dokumenter, printe ut ting og slikt er veldig viktig. Det blir deilig å bli ferdig med alt dette maset, jeg gruer meg egentlig ikke til denne norsk eksamenen. Det jeg gruer meg til er muntlig, jeg kjenner det kniper seg i magen bare jeg tenker på det. Jeg føler at det er så stort press, det er så mye som må gjøres og jeg vet liksom ikke om jeg klarer det. Jeg klarer ikke gjøre mitt beste, jeg er bare så sliten.

Nå bryter jeg innlegget litt her, men jeg har enda ikke fått tak i en vanlig lader til iPhonen. Jeg bruker billaderen og det er så utrolig slitsomt. Jeg må klare meg med 100% strøm om dagen, og til å være iPhone holder det til en times bruk. Hvorfor skal absolutt jeg ha så uflaks at absolutt alle ladere jeg toucher blir ødelagt. Karma

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg