comfortable summer clothes

//fra cubus

Da er dette på vei hjem til meg! Jeg trengte noe nytt i skapet nå og noe nytt til cali. Dette kommer til å bli godt brukt skal jeg love dere! Den shortsen ser bare helt utrolig komfortabel ut, skjørtet passer til alt og bikinien er helt nydelig. Jeg får vel komme meg tilbake til eksamensforberedelsene, har merket at det fort blir noen timer pause mellom øvingen. Er absolutt ikke lenge til sommeren nå, holder på den som eneste motivasjon. Ha en fin dag videre alle sammen!

3 kommentarer
    1. Åå så fin du er! Håper du har kost deg masse i 17 mai helga<3
      /Jeg har nettopp startet å blogge igjen, hadde blitt utrolig glad om du hadde tatt en tur innom den nye bloggen min og lagt igjen en kommentar<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg