Tar helgen på forskudd

Da er jeg hjemme etter trening. Jeg måtte dra litt tidligere så jeg rakk bussen til byen. Møtte en venn i Drammen også tok jeg bussen hjem igjen. Jeg har ødelagt min fjerde lader nå, hva er galt med meg? Tror det meste ligger i hvor dårlig kvalitet iPhone ladere har, for hver gang jeg kjøper ny holder de bare til noen få bruk. Laderen som nå er ødelagt fikk jeg i går, det sier sitt. Når jeg tenker over det savner jeg sykt de gamle klapptelefonene som ikke engang kunne filme. I dag later jeg som om det er Lørdag og har allerede rukket å kose meg litt. Er så deilig etter en dag som dette å bare sette seg ned å gjøre ingenting. Jeg har forresten planlagt noen innlegg til dere som handler litt om hva som kommer til å skje fremover. Jeg føler dette er en fin måte jeg kan uttrykke meg på samtidig som det faktisk er en god øvelse mot den skriftlige eksamen. Noen ganger føler jeg virkelig at jeg har en fordel som blogger, man blir jo så mye flinkere til å skrive!

Anbefaler alle å se på serien Awkward!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg