lettet

Da er dommen satt. Om nøyaktig syv dager sitter jeg og gjennomfører min første eksamen, i norsk! Jeg er litt lettet over å ikke ha kommet opp i matte, men også sykt skuffet over at jeg ikke kom opp i engelsk. Istedenfor kom jeg faktisk opp i norsk og må tibringe tre dager på skolen neste uke. Vi skal ha to eksamener, en i bokmål og en i sidemål. Jeg er ikke bekymret over bokmål, men nynorsk derimot kommer ikke til å gå noe bra! Jeg får vel bare bruke dagene godt neste uke, også får jeg håpe på det beste. Er kjempedeilig at jeg endelig vet hva jeg skal ha skriftlig eksamen i, men likevel er jeg fortsatt stresset. Gleder meg til alt dette er over og muntlig er gjennomført, da er det bare å være stolt av seg selv og satse på at man har gjort sitt beste. Da kan jeg ta sommerferie med god samvittighet.

Skal du ha skriftlig eksamen? Hva kom du opp i? 

7 kommentarer
    1. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg