NEW IN FROM H&M

Heei! I dag er første skoledag i en veldig spennende uke over. Torsdag får vi vite hva vi kommer opp i til skriftlig eksamen, gleder meg utrolig mye til å få det overstått! Etter skolen i dag dro jeg rett til drammen for å kjøpe kjole til 17. mai. Kjolen jeg egentlig skulle ha var utsolgt i størrelsen min, så jeg måtte gå til en annen butikk og kjøpe en annen kjole. Jeg har også sett på denne kjolen nedenfor en god stund nå og er utrolig glad for at jeg kjøpte den. Damen som stod i kassen sa også at det er en utrolig nydelig farge, noe som jeg selvfølgelig er enig i!

Jeg glemte jo å vise dere hva jeg kjøpte i byen på Lørdag, var bare et par småting som sagt. Vet at dette kommer til å bli godt brukt, så er veldig fornøyd!

Noe jeg har lagt veldig godt merke til i det siste er at H&M har fått inn utrolig stort utvalg av masse fine klær. Det finnes nå klær i alle typer smaker, farger, former og mønster! Alt har blitt så sommerlig, og jeg elsker det! Nå skal jeg skrive et innlegg om California turen jeg skal på til sommeren, ettersom jeg har fått en del spørsmål om den. Gleder meg utrolig mye!

Hva syntes du om innkjøpene? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg