Svar på spørsmålsrunden

Hvilken by bor du i?

Jeg bor faktisk ikke i en by, men på et lite sted som heter sande. Sande ligger i vestfold imellom de to store byene Tønsberg og Drammen.

Hvilken skole går du på?

Jeg går på sande ungdomsskole, siste året mitt.

Favorittfag på skolen?

Engelsk, definitivt! Jeg har alltid vært glad i språkfag og engelsk har alltid interessert meg.

Hvis du måtte flytte til en annen by i Norge, hvilken?

Om jeg kunne velge hadde det blitt enten Oslo eller Tønsberg. Tønsberg er jo hjembyen min, det er der jeg har vokst opp og det er der jeg er så utrolig kjent. Likevel elsker jeg Oslo og kunne tenkt meg å studert der. Nå har det seg slik at jeg flytter til sandefjord til sommeren for å bo nærmere skolen jeg skal starte på, men det blir nok utrolig bra det også! Kommer til å snakke mer om dette når det nærmer seg!

Favorittsang?

A drop in the ocean – Ron Pope. Denne sangen vekker så mange gode minner.

Hva er det beste med å blogge?

Jeg har alltid vært glad i å skrive, å uttrykke meg og la andre få vite meningene mine. Det er så viktig for meg å ha ett sted hvor jeg bare kan si alt jeg føler for, det er en av grunnene til at jeg blogger.

Hvor lenge har du spart håret ditt?

Jeg hadde skulderlangt hår i syvende klasse, så jeg har gått til frisør gjevnlig for å klippe bort det slitte. Jeg har forsøkt å spare helt siden den gang.

271009 083

Hvem er dine nærmeste venner?

Jeg har utrolig mange gode venner, må vel si at jeg har et like godt forhold til alle sammen. Det er noe jeg er så glad for, jeg er så heldig for alle vennene mine er bare super herlige! Kristine er vel den jeg er mest med, vi deler samme sportsglede og interesser. Det gjør det så utrolig morsomt, det at vi kan dele sporten med hverandre og alt. Hun er virkelig best!



Ditt beste minne?

Jeg har ikke bare ett bra minne. Jeg har utrolig mange fine minner for jeg har vært så heldig å oppleve så mye som jeg har gjort. Noen som utpeker seg er sist jeg besøkte familien min i england, polenturen og konkurransene jeg har vært med på med laget mitt. Vi har opplevd så utrolig mye bra sammen! Jeg vet også at når skolen slutter nå kommer jeg til å savne ungdomsskolen sykt, tenk at det er over. Ungdomsskolen i seg selv har vært helt fantastisk bra, kunne ikke vært noe bedre, absolutt mitt beste minne!



Hvilket sted ønsker du mest å dra?

Egentlig ønsker jeg mest å dra til Thailand igjen. Jeg har et veldig spesielt forhold til Thailand siden 2004. Jeg har alltid likt Thailand, jeg har vært der et par ganger og savner det utrolig mye! Så heldig som jeg er så blir det nok en tur dit til jul.

 

Jobber du?

Nei, jeg jobber ikke. Jeg har ikke prøvd å få meg jobb heller, men har fått tilbud om å kunne jobbe litt hjemme om jeg trenger penger. Vi bor på en stor gård så her er det masse å gjøre og mange måter å tjene penger på. Det er her jeg jobber for å tjene lommepenger til Cali.

Hvor mye penger bruker du i uka?

Dette er egentlig litt opp og ned. Nå som jeg sparer til språkreisen jeg skal på pleier jeg ikke å kjøpe noe særlig. Det meste av pengene mine går bort til å komme meg til og fra trening. Jeg trener tre ganger i uken og tilsammen med buss og tog blir dette ca. 500kr. Så det sier seg selv at det er det pengene mine går til nå for tiden.

Hva synes du om cheerleading?

Cheerleading er absolutt en fantastisk idrett. Jeg har aldri vært borti lignende før og jeg har blitt veldig glad i dette! Cheerleading er så utrolig mye mer enn en idrett, men det vet bare de som går på det. Cheerleading betyr plutselig alt. <3

Hva syntes du? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg