Jeg er lei av å være noe jeg ikke er

Jeg orker ikke mer. Jeg orker ikke late som lenger. Skrive om ting som ikke har en betydning, skrive om noe som ikke interesserer meg, skrive om meningsløse hverdagsinnlegg. Det er ikke meg i det heletatt. Jeg sitter å tenker nå, alt dreier seg ikke om slike ting som bare klær og sminke. Såklart gir jeg ikke opp hverdagsbloggingen, men det finnes måte på. Jeg er så lei av å skjule alt, livet er ikke en dans på roser. Jeg vil gjøre ting som interesserer meg, skrive om noe som betyr noe, for meg. Her skal det bli forandring, her vil dere ikke bare lese om rosa ting lengre. Dere skal få lese om virkeligheten, om livet, om meg, hva jeg liker og hva jeg ikke liker. Jeg klarer bare ikke skrive om ting som ikke betyr en dritt for meg for å si det mildt, jeg er bare ikke slik. Endelig har jeg skjønt det, nå skal det bli annerledes.

Jeg er lei av å late som jeg er noe jeg ikke er. Jeg er rett og slett lei av å være litt falsk. DER sa jeg det.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg