Spørsmålsrunde, lurer du på noe?

Hei og god morgen alle sammen! Jeg tenkte å sette i gang en spørsmålsrunde slik at dere kan få svar på spørsmålene deres, om dere har noen. Vær så god, still spørsmål om alt mulig og jeg skal prøve å svare på alle! . Jeg kommer til å lage et innlegg når jeg føler jeg har fått inn nok spørsmål, jeg kommer ikke til å svare på video ettersom jeg liker best å ha ting skriftlig. Tilbake til spørsmålet, er det noe du lurer på?

Om jeg får en del spørsmål om språkreisen jeg skal på, så kommer jeg til å ta et eget innlegg med bare spørsmål om reisen 🙂

Hva lurer du på?  

8 kommentarer
    1. skal du farge håret ditt igjen?
      hvem er dine nærmeste venner?
      ditt beste minne?
      hvilket sted ønsker du mest å dra?
      hvor mye penger ca bruker du i løpet av en uke?
      jobber du?
      hva synes du om cheerleading?
      elsker du meg?<333<3

    2. meg igjen hahahah
      dine nærmeste venner på skolen?
      hvem skole går du på?
      har du kjæreste?
      drikker du?
      dine nærmeste venner utenom skole?
      hvor shopper du mest?
      trener du mye?
      hvor høy er du?

    3. hvorfor begynte du å blogge?
      hva syns du om bloggerne på topplisten?
      hva gleder du deg mest til på språkreisen, sett bort i fra å lære språk? ;p

    4. Hvem er din favoritt artist?
      Favoritt butikk?
      Hvem by bor du i?
      Hva er din drøm?
      Jeg har en spørsmålsrunde på bloggen;) Det hadde betyd mye hvis du skrivde noen spørsmål til meg;)
      Ha en fin dag videre;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg