Banan- og blåbærsmoothie

Er det noe som er godt, sunt og næringsrikt så er det smoothie! I det siste har jeg begynt å lage smoothie veldig ofte, fordi det er kjempegodt og utrolig raskt å lage. Det er perfekt til frokost og kvelds! Jeg skrev tidligere i dag at jeg trengte litt inspirasjon fra dere lesere. Jeg var innom alle bloggene deres og fant denne oppskriften jeg bare måtte teste ut. Jeg husker helt ærlig ikke hvem av dere som hadde lagt ut denne oppskriften men god var den! Så jeg tenkte at jeg skulle dele den videre med dere! Kanskje jeg kunne begynt med å legge ut slike oppskrifter hver uke? I såfall hadde det vært kjempefint om du kommenterte hva du syntes om det. Ha en kjempefin kveld videre!

Det jeg har brukt til ett glass er :

1 Banan, 100g Blåbær, 2 dl melk, 1 ss vaniljekesam, 3 isbiter

 

Skal du prøve å lage denne smoothien? Syntes du jeg burde legge ut slike oppskrifter hver uke? 

9 kommentarer

Siste innlegg