bonne journée

God dag alle sammen! Nå sitter jeg på rommet mitt hvor jeg har tilbringt hele dagen, jeg har vært hjemme fra skolen i dag ettersom jeg ikke følte meg så bra. Har vært et ork å komme seg på skolen hele denne uken, har ikke vært i form i det heletatt. Håper jeg blir bedre til neste uke, er jo ikke lenge før det er påskeferie nå. I påskeferien skal jeg reise til København i noen dager, det blir godt å komme seg litt bort igjen! Har ikke vært på ferie siden jeg var i Tyrkia i September, åhh savner det! Er ikke lenge før jeg skal tilbringe en måned i California da, men likevel lengter jeg sykt etter å komme meg bort fra dette stedet.

Siden jeg bare sitter her hjemme har jeg ikke så utrolig mye å gjøre, så det hadde vært koselig om dere kunne kommet med noen forslag på hva dere har lyst til å lese mer om på bloggen min. Da hadde jeg blitt utrolig glad, også skal jeg ta en titt innom bloggen deres! Ha en fin dag videre!

Ha en fin dag videre! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg