fin torsdag

Hei dere! I dag hadde jeg tentamen i hovedmål, noe som gikk ganske bra egentlig. Gikk bedre enn forventet, men ut mot slutten syntes jeg alt ble litt daft. Hver gang pleier jeg å starte bra, også blir alt mye dårligere mot slutten. Jeg gjorde mitt beste, mer kunne jeg ikke ha gjort. Jeg ble ferdig i halv ett tiden og dro hjem, spiste pizza og nå sitter jeg på rommet og må snart gjøre meg klar til siste trening før nm. NM i helgen blir helt supert! Kommer til å blogge mer om dette i kveld, så følg med dere som er interesserte!

Hva har du gjort i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg