dette blir bra!


helt tilfeldige bilder hah

Heii dere! En del som har skjedd siden sist jeg blogget, har forresten fått et brudd i fingeren også. Nå er det snart bare to uker igjen til NM så på treningen i dag kjørte vi show hele tiden. Var utrolig gøy å endelig begynne å få rettet opp noen ting. Såklart slet jeg litt i dag med skaden, men det gikk egentlig mye bedre enn jeg forventet. Gleder meg så utrolig mye, NM blir så gøy! Jeg orker ikke skrive så veldig mye nå, men kanskje jeg får oppdatert noe i morgen. Vi snakkes!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg