det er vondt å være redd

Da sitter jeg her, tankene mine kommer og går som vanlig. Planene mine er satt og de skal gjennomføres. Det har gått så mye bedre enn jeg har trodd og jeg er litt lettet, samtidig som jeg gru gleder meg. Jeg har mange ting å se frem til, men hva skal jeg gjøre om det viser seg å bli nedtur? Tenk at alt skjer så fort. I morgen allerede begynner første del, hva skal jeg si? Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt ny i dette, jeg vet ikke hva som er feil eller hva som er riktig å si. Magen min klumper seg opp og jeg går rundt og tenker hele tiden. Vet jeg hva jeg egentlig vil? Jeg står fast på et bestemt mål, men kommer jeg meg dit? Jeg er redd, tenk om det ikke er min tur..


Det er vondt å være redd, er det ikke?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg