Gjennomført

Da er første skoledag gjennomført. Dagen har vært kjempefin og jeg har rukket å gjøre utrolig mye. Har ryddet, trent, handlet for pappa, og nå sitter jeg med lekseboka og planlegger. Elsker å gjøre noe hele tiden da føler jeg virkelig at jeg får gjort noe! I morgen er det full skoledag og senere på kvelden blir det cheertrening. Må begynne å ta toget fremover nå, så det blir litt stressende, men det er noe jeg selv har valgt og syntes det egentlig er ganske greit! Nå skal jeg begynne å øve litt på en franskprøve også blogger jeg mer imorgen!


Hva har du gjort i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg