Det var ikke helt det samme

Hei alle sammen!

For en stund siden bestemte jeg meg for å slutte på cheerleading fordi det begynte å ta så mye av tiden min. Jeg må dra langt til trening, de fleste treninger er sent på kvelden og jeg hadde ikke muligheten til å bli kjørt lenger. Jeg går det siste året på ungdomsskolen og følte at jeg måtte prioritere det. Når jeg sitter nå og tenker på dette skjønner jeg ikke hva jeg gjorde. Jeg kom inn på det laget jeg ville, men kastet sjansen bort. Etter jeg hadde sluttet var det ingenting som interesserte meg lenger. Jeg startet på treningssenter men det var ikke det samme i det hele tatt. Jeg elsker cheerleading og det er det jeg skal tenke på. Hva som interesserer meg her og nå. I går var jeg tilbake igjen og deilig var det. Jeg har savnet det så utrolig mye og jeg merker med en gang at alt er så mye bedre igjen! Ville bare si til dere at jeg er tilbake 🙂

gammelt bilde

 KJENNER DU DEG IGJEN?

3 kommentarer
    1. JA!!! sluttet på håndball og fotball 🙁
      Merker at alle de vennene jeg var med på trening og til vanlig alltid ble for opptatt for meg pga trening. Nå er jeg hjemme hele tiden og det er utrolig kjedelig!
      Hadde blitt kjempe glad for en kommentar tilbake 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg