Mandel- og kaffesmoothie

Etter jeg leste på fottballfrue sin blogg fant jeg denne oppskriften. Etter jeg lagde dette for første gang har jeg nå blitt helt hekta. Det er så utrolig enkelt å lage samtidig som det er supergodt og ikke så veldig usunt heller! Et perfekt mellommåltid, frokost, kvelds elns. Jeg likte ihvertfall denne smoothien utrolig godt!

Det du trenger for et lite glass er omtrent ♥ 30 gram mandler ♥ 5 isbiter ♥ 1/2 stor banan ♥ 1 dobbel espresso ♥ 2 ss. vaniljekesam ♥ men dette er bare et utgangspunkt. Jeg bruker helt vanlig kaffe rett fra kaffetrakteren. Du kan bruke så mye av hver ting som du ønsker, men for at det skal bli en ordentlig smoothie anbefaler jeg å ikke ta så altfor mye kaffe i. Følte at jeg bare måtte tipse dere om dette, absolutt anbefalt!

HAR DU LAGET DETTE FØR? HVA SYNTES DU?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg