Godt nyttår

Da er vi inne i det nye året 2014.I året som har vært har jeg opplevd utrolig mye bra og jeg har lært kjempemye. Året er kommet for nye muligheter, nye mål og nye handlinger. Dette året skal jeg følge nyttårsforsettene mine, og jeg skal være glad. Det ble ikke mange bilder i år fra nyttårsaften, men jeg la til et bilde av meg og pappa. Sorry for dårlig kvalitet, men det er tatt med telefonen til pappa. Hadde en kjempefin feiring! Det kommer innlegg senere i kveld fra året som har vært, godt nyttår til alle sammen!

Har dere noen planer for dette året?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg