better than expected

Heii. Blir dårlig med oppdateringer denne uken, beklager så mye. I går var jeg på kino og så The counselor som jeg egentlig ble litt skuffet over. Filmen var helt grei, men ettersom det var så mange flinke skuespillere med trodde jeg den kom til å være kjempebra. Vi hadde engelsktentamen på mandag og mattetentamen i dag. Matten gikk faktisk mye bedre enn forventet så jeg er litt lettet. Jeg har den siste tentamen på fredag og frem til da blir det ikke noe særlig jeg kommer til å blogge om. Jeg kommer bare til å slenge inn ett innlegg i ny og ne, slik som jeg har gjort denne uken.

du kan jo fortelle litt om hva du har gjort denne uken?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg