winter wonderland

God morgen! For en fantastisk dag i dag dere. Rim på bakken, kaldt og vakkert. Nå kjenner jeg at jeg bare gleder meg mer og mer til jul! Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en tur på Kiwi og Nille. Gavepapir, teip og merkelapper er kjøp inn og nå har jeg så utrolig lyst til å starte med å pakke inn julegaver. Det er noe av det beste jeg vet med julen, å pakke inn gaver. Det er så herlig! Problemet nå er bare det at jeg ikke har noen gaver å pakke inn enda. Vi får se om jeg får kjøpt noen julegaver neste uke, i morgen er det en måned til julaften! Senere i dag skal jeg kanskje på kino, vi får se om det blir noe av 🙂 Blir nok utrolig koselig!

måtte bare dele denne sangen med dere. Michael Bublé er så utrolig flink. Denne sangen er et must i jula!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg