Effektivt

God dag alle sammen!

Klokken er ikke mer enn tre og jeg føler at jeg har rukket og gjort utrolig mye i dag! Jeg ble ferdig med tentamen klokken tolv, og det gikk overraskende bra. Satser på en bra karakter hvis ikke blir jeg sykt skuffet. Når jeg var ferdig gikk jeg rett bort til spenst for å trene en times tid, så tok jeg bussen hjem igjen. Nå sitter jeg og leser over det jeg skrev på skolen for å forsikre meg om at jeg gjorde det beste jeg kunne. Finner jeg en feil nå så blir jeg sur. Snart starter Two and a half men, er det bare jeg som elsker den serien? Ønsker meg alle episodene til jul, haaha. Nå skal jeg ned å lage meg en kopp te før det begynner.

ser du på Two and a half men?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg