travel hverdag

Heihei! Nå er det mye som har skjedd i det siste. Jeg har ikke hatt tid til å blogge ettersom det bare har blitt for mye å gjøre. Vi har flyttet til Drammen hos pappa, i morgen er det tentamen og det har vært så utrolig mye prøver og fremføringer. Jeg går det siste året mitt på sande ungdomsskole og prøver så godt jeg kan å følge opp til karakterene jeg ønsker å oppnå, men fysøren så vanskelig. Vi har norsk bokmål tentamen i morgen, så jeg har sittet mesteparten av dagen og forberedt meg. Det som er så vanskelig er å tenke seg til hvilke oppgaver man kan få, for vi får ikke oppgaven før vi kommer på skolen.

Men over til noe annet, nå er det ikke lenge til jul! Dette året har gått så utrolig fort i mine øyne. Jeg tenkte jeg kunne lage noen innlegg med julegavetips igjen, elsker sånne innlegg. Det gir meg så julefølelse! Tenker å gjøre i løpet av denne uken, så følg med!

 

ønsk meg lykke til i morgen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg