amour samedi

For de av dere der ute som faktisk blogger kjenner nok igjen denne følelsen. Når du kan sette deg ned med en bok i den ene hånden og en kopp te i den andre. Ikke det at du behøver å lese boka, men du må liksom bare bla litt i den. Den lille boka gir deg inspirasjon. Jeg får alltid motivasjon til å gjøre lekser, planlegge neste uke eller lignende av dette. Det er noe rart i det, men bare bildet ovenfor gir meg lyst til å bare starte med en gang. Sitte tidlig på lørdag og blogge er noe jeg virkelig har savnet. Et sted hvor jeg kan uttrykke meg og publisere alt jeg måtte komme over. Jeg føler at dette kommer til å bli så bra! Er så godt å være tilbake! Det er noe jeg hele tiden har savnet i det siste, og vi skal ikke se bort ifra at dette er bloggingen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg