typiske jentefilmer

heii <3 god dag alle sammen! Dagen min har gått ut på å slappe av, jeg var hos legen i stad og fikk vite at jeg har influensa + ørebetennelse. Det ikke digg for å si det sånn, han sa at jeg ikke kan trene før tirsdag. Så nå prøver jeg å få tiden til å gå litt og leter etter serier på nettet, filmer osv. Men jeg har sett alt, og det er så mye jeg ikke liker. Så om dere vet om noen filmer som går i samme kategori som mean girls, si ifra i kommentarfeltet nedenfor! Jeg er utrolig lei av å være syk nå.


bilde fra arkivet

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg