2xu tights BESTILT

Heii! Nå er det en stund siden sist! I forrige uke var det så utrolig mye som skjedde med prøver, skolen og sånt så jeg orket ikke å blogge. Jeg var også på justin bieber konserten, som forresten var utrolig bra! Men nå ligger jeg da syk hjemme, typisk meg det.

Nå som jeg er syk og har kjedet meg litt tenkte jeg at jeg kunne se etter noe fint på nettet som kunne trykke hjem. Jeg er jo veldig glad i å se etter nytt treningstøy, så da bestilte jeg treningstightsen fra 2xu(999,-) og en blå treningstopp fra Asics(209,-). Gleder meg utrolig mye til å få dette i posten, klarer nesten ikke vente!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg