Favoritt neglelakk

Jeg ser det er fler og fler blogger som har startet å blogge litt om favorittklær, favorittsminke, favoritt feriested osv. Jeg følte at det egentlig var en ganske god ide og starte med dette, jeg elsker å lese om hva andre liker. Så da ble jeg bitt av basillen jeg også, og starter første innlegg med favorittneglelakk. Jeg tenker å gjøre en liten vri på dette, vise favoritten/e først, og så får dere se alle på neste bilde. Dette er noe jeg savner på andre blogger, for jeg har liksom lyst til å se litt av hvem bloggeren er. Hvorfor er akkurat det favoritten? Og hva er det den favoritten konkurrerte mot? Derfor tenker jeg dette er smart, så nederst ser dere alle neglelakkene mine!


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg