Tenerife

Heii! Torsdagen forrige uke kom jeg hjem etter en uke i Tenerife. Jeg har hatt det utrolig bra, og det var såå koselig når katarina ble med. Dagene gikk egentlig bare ut på å ligge ved bassenget, bade, spise, handle, og sove. Repeat, repeat. En dag dro vi til stranden, men det blåste litt så vi holdt oss til bassenget. Det var utrolig bra vær, så vi var veldig heldige og det var kjempefint på øya. På dagen gikk gradene helt opp til 27 i skyggen. En dag dro vi til Siam Park, og en annen dag brukte vi leiebilen og kjørte til Los Gigantes. Jeg har ikke mye mer å si om turen, men det er bare å spørre i kommentarfeltet om det er noe du lurer på. Blir det mange spørsmål kan jeg også eventuelt lage et eget innlegg med spørsmålene, men nå skal jeg fikse litt ting klart til i morgen og bare slappe av resten av kvelden.


Beste resturanten i byen


¨den hadde en helt syyk do, hahahah. Doen speiler seg i veggen, ahhahahaha


Stranden i Los Cristianos


Strandpromenaden


på vei til Los Gigantes


Los gigantes, ved havnen


Baksiden av hotellet

Noe du lurer på om Tenerife turen? Vært der før? Syntes? 

3 kommentarer
    1. Heisan! 🙂 Har bare lyst å fortelle deg at du har en sinnsykt bra blogg!! Blir så lykkelig når jeg finner kvalitetsblogger som faktisk prøver å gjøre det litt interessant for leserne å følge med. Kanskje jeg skal bli fast leser? 😀 Jeg pleide å blogge før, men jeg sluttet fordi jeg fikk så mange dumme kommentarer. Du må ikke stoppe om du får det da, fordi da vinner mobberne. Men jeg har forresten noe til deg… Det er en konk jeg akkurat ble med på nå som du kan vinne et år med gratis energi drikke i. Det er sykt bra for meg, fordi jeg er helt addicted, haha, men kanskje du har mer flaks enn meg?! 😀 Bli med du og da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg