Hjemme i norge

Heii! I går kom jeg hjem etter en kjempebra uke i Tenerife. Vi har funnet på utrolig mye gøy og vi har hatt kjempebra vær omtrent hele tiden! Vi har for det meste ligget ved bassenkanten og solet oss, men også handlet og vært i badepark. Tenker jeg forteller mer om dette etter jeg har lagt ut innkjøpene mine. Tror jeg velger å dele det hele i to innlegg, et med kosmetikk og et med klær, men jeg får se hva det blir til.  Innlegget om Tenerife kommer i løpet av helgen. Nå er jeg hos mormor og snart er det middag, så vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg