Pakking, tenerife

Heii, god kveld alle sammen! Nå er det snart to dager til jeg reiser til Tenerife og jeg gleder meg helt sinnsykt. Katarina skal være med så det kommer til å bli superkoselig. Nå har jeg begynt å pakke, og alt er snart ferdig. Jeg tar ikke med så mye ned dit fordi jeg pleier å kjøpe omtrent alt når jeg er der nede, men det er greit med noe jeg kan ha på meg i tilfelle jeg ikke finner noe. I morgen har jeg fransk fagsamtale, kjenner jeg gruer meg utrolig mye. Jeg er jo forberedt, det ikke det. Men fransk har blitt så kjedelig, vanskelig, og gir meg null motivasjon for tiden. Håper det går bedre etter hvert igjen, men akkurat nå går det ikke så bra. Men ihvertfall, på torsdag reiser jeg og blir borte en uke!

Skal du på ferie snart? Hva syntes du om fransk?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg