NM, helt greit

Heii! Håper alle hatt en kjempebra helg, for det har jeg hatt! Denne helgen har vært helt fantastisk bra, har hatt det kjempegøy. Den følelsen vi fikk når vi kom ut fra matta er den følelsen jeg har nå! Selv om resultatet ikke gikk så bra er jeg faktisk ganske fornøyd. Såklart ble vi litt skuffet når vi fikk vite at vi ikke gikk videre til i dag, men sånn er det noen ganger. Vi har holdt på med Elite i fire måneder, det er første gang vi har deltatt som et Elite lag, og når vi tenker sånn har vi faktisk gjort det ganske bra. Vi kom på niende av tiende plass, men med tanke på at de andre lagene kanskje har vært i Elite i mange år gikk det jo greit. Neste NM går det bra, det vet jeg! Men ihvertfall så har jeg hatt en super helg!


Meg og Erica Mohn Kvam

Hva har du gjort denne helgen? Syntes?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg