Girls just want to have fun

Heii dere! Håper alle dere har hatt en fin dag hittil og får en superduper helg. Dagen i dag skal jeg bruke på å slappe av og lade opp til i morgen, det er første gang jeg deltar på NM. Kjenner nervene mine starter å komme nå, men jeg vet at det går bra uansett. Det viktigste er å ha det gøy, og det har jeg uansett på matta så det er ikke mye å bekymre seg over egentlig. Jeg vet ikke helt hvordan bloggingen kommer til å bli i morgen, men jeg skal prøve å få lagt ut et innlegg fra mobilen om jeg finner nett der. For dere som vil følge med på NM i cheerleading i morgen, lag dere tv2sumo så går det der rundt klokken ni. Nå skal jeg starte å pakke litt også blogger jeg senere!

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg