Kjempemye

Heii! Nå er det utrolig lenge siden sist jeg har blogget. Har savnet det kjempemye og har kommet fram til at jeg nå begynner igjen. I det siste har det vært utrolig mange cheertreninger, faktisk opptil fem treninger i uken, så jeg har ikke hatt så mye tid til overs. Men alle treningene har virkelig gjort nytte for seg, vi trener fram til NM nå som er i helgen og jeg merker at jeg har blitt veldig forberedt. I tillegg til treninger har det vært mye skolearbeid, også er det en del ting som skal skje framover nå. Men det kan jeg fortelle mer om i et annet innlegg, nå er jeg egetlig mest gira på at dagens episode av Paradise Hotel snart skal starte. Så snakkes vi i morgen! <3

Hva har du gjort i det siste?

 

4 kommentarer
    1. Kjære bloggger! Vi holder på med en markeds undersøkelse om shopping. Alle som deltar i spørre undersøkelsen får et gave kort som takk for hjelpen. Har du lyst til å hjelpe oss? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg