relaxing evening

God kveld kjære lesere. Har hatt det utrolig fint de siste dagene, og julaften var kjempekoselig! Fikk kjempemye fint, og om dere vil så kan jeg vise dere hva jeg fikk senere eller i morgen. Ble i hvertfall utrolig fornøyd! Akkurat nå ligger jeg i sengen og hører på musikk, lysene er tent og pus er sluppet ut.Nå skal jeg bestille litt sminke fra nettet, blant annet sjokoladepudderet fra Too Faced. Noen som har prøvd det før? Har hørt mye bra om det, så jeg klarer liksom ikke la være å klikke det hjem til meg. 

dere får kose dere videre i kveld<3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg