TYRKIA 2013

God kveld alle sammen. Nå ligger jeg rett ut, midt på gulvet på rommet mitt. Godteriskålen er plassert rett ved sidenav pcen og jeg nyter lørdagen. Egentlig er jeg bare veldig kvalm nå, har fått i meg potetgull, brus, godteri og gud vet hva mer i dag! Ligger å gleder meg til neste år, da reiser vi til Side i to uker. Det skal bli så godt! Blir nok noen sydenturer før det også eller noe, men er så deilig å tenke på at det er bestilt og helt sikkert at vi reiser. Kjolene fra nelly hentet vi også i stad, ble litt nedtur når jeg prøvde de. Var alt for smått, blæk. Neste gang blir det heller bestilling av en kjole om gangen istedenfor å kaste bort flere tusenlapper på ingenting.
Men see her da!<3

  

HAR DU VÆRT DER? HVA SYNTES DU? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg