denne gangen skal jeg bli..

Heii!

I det siste har det gått lang tid mellom innleggene jeg har postet. Er atten dager siden siste innlegg, og jeg kan helt ærlig si at jeg føler litt på det. Savner det å ha mye tid til bloggen, og nå for tiden går tiden min til skole og trening. Resten av tiden min slapper jeg av eller reiser til byen. Jeg sier hver gang at jeg skal bli flinkere, men vi alle vet at det skjer ikke, så jeg kan si denne gangen at jeg skal prøve å få oppdatert oftere. Som dere sikkert vet har jeg startet på cheerleading og jeg kan skrive mer om dette senere, men dette er en sport jeg virkelig har blitt helt forelsket i! Nå skal jeg rydde rommet litt, og pakke litt klær til jeg skal til pappa i morgen. Husk å still klokken en time tilbake i dag da!

Vi snakkees! 

3 kommentarer

Siste innlegg