SPØRSMÅL 13.09.2012

Hvorfor begynte du å blogge?

Var vel egentlig bare fordi jeg hadde ei venninne som blogget, og da så det veldig gøy ut og ble til at jeg startet. Jeg leste også voe.blogg.no da og ble rett og slett litt inspirert til det!

Hvorfor blogger du?

Fordi jeg syntes det er gøy å ha et sted hvor jeg kan dele ting med dere, skrive ned minner, tanker også er det noe jeg liker å holde på med.

Hva liker du best med å blogge?

Det at jeg får tilbakemeldinger og at jeg alltid kan gå tilbake å se på alt det jeg har skrevet, opplevd osv.

Stjernetegn?

steinbukk

Drikker, røyker eller snuser?

Nei

Er du naturlig blond?

Tjaa. Når jeg var liten hadde jeg blondt lyst hår, men ettersom jeg har blitt litt eldre har fargen blitt mørkere og mer “kommunefarget”.

5 bestevenner?

Katarina, Thea, Isabell, Vibeke og Katharina 


Hvem er du med?

Skjønte ikke helt dette spørsmålet, men om du mener hvem jeg er med på fritiden er det såklart venner og familie. 

Fornøyd med utseende?

Ja og nei. Såklart er det noe jeg ikke liker med meg selv, men det er sånn jeg er. Så jeg har lært meg å være fornøyd med meg selv.

Er du fortsatt vegeterianer?

Det spørs helt hvordan du ser på det å være vegeterianer. Jeg har holdt meg unna kjøtt så langt, men jeg drikker melk, spiser litt egg og fisk. Men jeg har prøvd å holde meg unna gelatin så mye som mulig. Så jeg vil ikke akkurat si at jeg er fullt vegeterianer, men dette er noe som tar tid og er veldig vanskelig. Så jeg toner det forsiktig ned for at det skal bli lettere for meg, det er veldig lett for å sprekke! Tar hver dag som en utfordring.

 HVA SYNTES DU OM SVARENE?

5 kommentarer

Siste innlegg