SUMMER

Nå er sommeren snart over, og dagene går til å nyte sommerferien. Men hvorfor har det seg sånn at når skolen skal begynne igjen blir det fint vær? Er så kipt det der. Så i dag har jeg egentlig bare ligget å solet meg, klippet plenen og litt småting. Mamma sier at jeg hele tiden sitter å slapper av, er på pcen eller lignende. Men det er jo ferie, og de siste dagene skal nytes!! Nå skal jeg ned å sette meg ut litt, drikke iste og SLAPPE AV!! Utnytt resten av ferien så mye dere kan sier jeg bare!! 

HVA HAR DU GJORT I DAG? GÅR DAGENE DINE UT PÅ Å NYTE SISTE DELEN AV SOMMER 2012? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg